۱۴۰۲ يکشنبه ۲۱ خرداد
English
صفحه اصلی
منشور اخلاقي
نظم و آمادگي لازم براي ارائه خدمات به ارباب رجوع :
حضور بموقع كاركنان در اداره و رسيدگي به موقع درخواست هاي مردم
تلاش در جهت ارتقاء دانش و مهارت شغلي
استفاده از پوشش متناسب با هدف و فرهنگ جامعه
اختصاص وقت و زمان مناسب جهت شنيدن مطالب ارباب رجوع
ارائه اطلاعات صحيح و راهنمايي نمودن ارباب رجوع
عدم استعمال دخانيات در محيط اداري
رعايت عدالت و انصاف در ارائه خدمات به ارباب رجوع :
خوش رويي و متانت با همكاران و ارباب رجوع
ارائه خدمات با رعايت و انصاف و بدون تبعيض (قومي ، جنسي ، خويشاوندي ، مذهبي و ... )
رعايت ضوابط و مقدمات موجود و عدم پذيرش توصيه و هر گونه سفارش
رازداري و عدم افشاء اسناد و مدارك محرمانه به افراد غير مجاز
ايجاد زمينه ارتباط براي مردم مناطق محروم و دور افتاده با مسولان
عدم محروميت مردم از ملاقات حضوري و احقاق مردم ناتوان وضعيت
استفاده از دستورات خارج چارچوب و مقررات سازماني :
اجتناب از دستورات خارج چار چوب و مقررات سازماني
رعايت دقيق قوانين و مقررات برور از سلايق و عقايد شخصي
اعمال تشويق و تنبيد كاركنان طبق ضوابط و استفاده بهينه از امكانات و اموال سازماني
وفاداري و احساس اعتماد بين كاركنان و مردم و داشتن تواضع در برخورد با ارباب رجوع
ارائه خدمات مطلوب به ارباب رجوع :
ايجاد زمينه ارتباط مستقيم به ارباب رجوع
توجه كامل به صحبت ها و نظرات و خواسته هاي مراجعات
رسيدگي لازم و به موقع نسبت به بعضي از خواسته هاي مردم توسط مسئولان مافوق
ايجاد ارتباط سريع ، روان ، بي تكلف بين ارباب رجوع و مسئولان و پاسخگويي به نياز آنان
ايجاد فضاي مناسب جهت اظهار نظر و اعتماد كاركنان نسبت به يكديگر
انجام فعاليت ها ، با توجه به نياز مردم در زمان مشخص و پيش بيني شده
انجام وظايف بصورت مؤثر و كار آمد همراه با سرعت و منطبق با قوانين و مقررات سازماني
تاریخ به روز رسانی: 1394/06/21
تعداد بازدید: 12474
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به استانداری خراسان جنوبی میباشد.
Powered by DorsaPortal